Kaffe och huvudvärk.

Jag heter Elin Johanna Furberg.
Jag är för tillfället trött och i behov av tusen kramar och pussar.
Jag är duktig på att få folk att skratta och vara modig då det behövs.
Jag tycker inte om folk som vänder efter vinden.
Jag är jättedålig på att laga vettig mat.
Jag läser just nu Ozzy Osbournes självbiografi.
Jag gillar känslan man får i magen då man gjort någon glad.
Jag sjunger högt i bilen när en bra låt kommer på radion. 
Jag älskar min familj mer än något annat på jorden. Min lillebror är det finaste.


Jag önskar mig massvis av pengar så jag kan få uppfylla några drömmar.
Jag är inte speciellt bra på att spara pengar. 
Jag pratar ofta med min mamma. Hon får mig alltid ner på jorden igen.
Jag tycker om tatueringar, loppisar och varma sommarnätter som aldrig tar slut.
Jag är beroende av snus och kärlek. Kärlek är nog min största drog.
Jag har på mig ett grönt linne och trosor. Perfekt söndags-outfit!
Jag dricker coca cola en dag som denna. Alltid bäst "dagen efter".

Jag lyssnar på låtar om kärlek och ler, bara för det är så fint.
Jag blir arg på tragiska människor som vill mina nära något illa.
Jag är rädd för framtiden, även fast jag ser fram emot den också.
Jag kan inte förstå varför människor inte lär sig av sina misstag.
Jag är pinsamt dålig på att minnas namn på folk jag träffar.
Jag är uppväxt på Medlefors, i Bodan och i Stenstund. Fin blandning!
Jag har haft en fantastisk helg och nu väntar en fantastisk vecka!

Puss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0