Lite ändrade planer.

Bah! Måste köpa nya bromsklossar till bilen och sen hitta någon som lär mig hur klån man byter dem.. Men det är ett framtida problem! Snart ska ju pärlan få stå i en vecka och gosa i solen bara :) Så det problemet skjuter jag faktiskt upp utan någon som helst ångest :)

Blev lite ändrade planer idag! Medlefors och sen dra på stan där jag shoppade alldeles för mycket kläder! Sen sitta på Clive Russel och dricka kaffe medans Sarah färgade håret :) Vidare till Ica för att köpa sallad till middag, hem hit för att koka kaffe och sen fara med fika till lassa! Där fick vi träffa Annika & Pär och deras lilla Alexander!! :) Finns bannemig inget bättre än nykläckta bebisar :) Kom hem för en timma sen ungefär och nu ligg jag i soffan.

Imorgon ska jag:

Tvätta 12-17.
Renbädda.
Köpa campingstol på rusta.
Köpa snus & alkohol.
Bli bjuden på tacos hos Saga :)
Supa mig fördärvad.

Blir en bra dag! Hoppas bara att jag inte behöver stressa ihjäl mig :P

-

BAAAH.. Ni fattar inte hur mycket jag gruvar mig för att sova själv inatt :( Det är ju rackarns vad man vänjer sig fort att sova med någon, men när man ska vänja av sig går det åt helvete. Känner mig typ grinfärdig och det är inte likt mig!! Menmen, det är ju som tur bara tre nätter och sen ska jag gosa med finfolke i en husvagn söndag-söndag :D Sista semesterveckan ska bli magisk och inget annat!!! SÅDETSÅ ♥

Nä nu ska jag lägga mig och gråta till någon äckligt romantisk film och vara tragisk.
Det har jag all rätt i världen att göra tycker jag! Särskilt då fjärilarna flyger runt i magen.

Buuuhuuu!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0