Lycklig!

Den här kaffekoppen var bättre än alla öl i världen vill jag lova :)

Har inte gjort så mycket mer än att tvätta bilen idag, fy på mig. Men är det någon gång man får slappa så måste det ju vara första dagen på semestern?! :) Mat har jag fått i mig också, det är ju en liten bedrift bara det! Och jag har druckit kaffe hemma, inte köpt på statoil! Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och om någon timma bär det av på lite äventyr :)

Blev nog en rätt produktiv dag ändå :)

Lev å må! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0