Magiskt, men tragiskt.

Jag blir så jävla arg på mig själv då jag vägrar lyssna på mina egna råd. Jag hymlar så fruktansvärt mycket, då jag slänger iväg samma råd åt dem jag bryr mig om. Jag vill ju verkligen att råden ska hjälpa dem och jag vet att i många fall, har dom gjort just det. Så hur fan kommer det sig att jag, den största hycklaren någonsin, inte klarar av att lyssna på mig själv?! Jag måste ju vara en idiot.

Jaja, nu är jag inte så idiotisk. Jag är logisk. Jag är hård mot mig själv. 
Jag tvingar mig själv att stänga av hela systemet. Att sluta hyckla.

Jag ville dö igår. Mitt skrivprogram på datorn fungerade inte. Jag har ingen aning om det funkar nu heller... Men just igår, då ville jag dö. Jag behövde skriva hundra meningar och tusen ord. Så förlåt, jag fick inte avreagera mig bakom kulisserna. Så här har ni mig. Brutalt logisk, hård och allt man kan tänka sig.

Man måste våga landa ibland, fast det är jävligt skönt att flyga.



Och nu mår jag jävligt mycket bättre.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0