Min säng ♥

Efter att ha sovit borta i två dygn och endast tvärsprungit in i lägenheten för att hämta nya kläder/duschgrejer, så njuter jag verkligen av att ligga i min säng! Lägenheten luktar dock inte så gott, har inte orkat diska på evigheter.. häähhä :) Jag får nog ta tag i det sen, kanske ;)

Ja iaf! Igår så drog jag till Tina vid 11 typ, köpte med mig nybakat bröd och sånt.. Så vi la oss i gräset, solade och käkade mackor :) Det är så lätt att umgås med henne, vi är exakt likadana fast helt olika åldrar.. Har mycket att lära av den bruden :) Sen följde jag henne och kikade på 2st lägenheter innan vi hämtade hem hennes lillfjompa :) När lillan fått i sig mat så käkade vi grillat, gaaaah vad gott det var! Sen dog vi i soffan till 22.30 ungefär, då panikduschade jag och sen iväg på äventyr!

Idag for jag till mormor vid 11 och hämtade upp henne, sen vidare till Burträsk och deras marknad.. Mormor bjöd mig på lite vindelrökt kött och sen lunch på värdshuset.. Sen gick vi runt och bara njöt av det fina vädret. Åkte vidare till mammas jobb, kollade på allt nytt dom byggt på firman och sen skjutsade jag hem mormor :) Och här ligger jag nu, lagom trött och väldigt lycklig!

Två fantastiska dagar på raken är inte dumt :)

Nu ska jag sätta mig ute på balkongen i linne/trosor med en iskall loka.. Livet är underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0