Regn ♥







Har som sagt shoppat med Malin idag. Jag köpte inget!! Malin däremot hade fyra påsar fulla av fynd :D Kändes riktigt bra att få bort shoppingsuget genom Malin måste jag säga ;) Sen så var det väldans trevligt att umgås också. Sen drack vi en kopp kaffe innan de svarta molnen kom på himlen så vi avslutade där.

Åkte förbi rondellen och bokade tid för att de ska hämta gröna faran.. Nästa onsdag :D

Sen har jag suttit på balkongen och njutit av regnet :D

Ska göra gomiddag och sen bädda ner mig i soffan med några bra filmer! Ha en bra dag. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0