Tredje gången gillt!

Den här veckan har verkligen börjat helt fantastiskt! Det enda som saknas är lite sömn men vad gör det om hundra år?! Sov borta igen och sen åkte jag till Tina i vanlig ordning ;D Vi käkade pizza ute på altanen och snackade skit. Sen massa bus med hennes lillgumma :) Jag längtar verkligen tills jag har en egen knodd att ta hand om.. Tur jag har några ungar att busa med tills dess så jag behöver inte stressa direkt :P

Om en liten stund så bär det av till Sarah. Vi ska ut och fiska och umgås ikväll :) Var flera, flera veckor sen vi gjorde något så det behövs verkligen lite you-and-me-time med snyggingen! Bara hoppas vi hittar nå ställe att fiska på och att fiskarna är snälla och vill bli fångade också ;)

Imorgon ska jag köpa öl som jag kanske, men bara kanske, ska avnjuta nu i helgen :) Om int annat så har man några kalla i kylen att dricka då man behagar! Är inte direkt festsugen, mest bara ölsugen. Sitta och suga på en öl i den varma sommarnatten. Aaaah :)

Tjingeling!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0