What to do.



1. Blev inget Rättvik. Har gråtit som en tok och funderat. Det gäller att tänka positivt även fast det är svårt. Inför nästa år ska antingen jag eller Sarah ha en egen bil att köra ner, då slipper man allt tjaffs. Det finns alldeles för många som vill sabotera och det är svårt om man kör ner själv. Så nu vet ni det iaf!

2. Jag är happy like a horse när det gäller ett svar jag fick idag. Det känns fint i hjärtat att det kanske berodde på mig, synd bara att jag aldrig får veta. Men det som har hänt spelar ju egentligen ingen roll, det är morgondagen som är allt som betyder något. Och det som är just nu, förståss.

3. Nu har jag lagt undan 3000kr som egentligen var menade att spenderas under CCW. Dom ska antingen användas till stockholmsresan eller tatuering. Längtar till jag får det nya schemat så jag kan börja planera när det passar bäst för mig att åka ner till Hedemora!

4. Efter att ha legat alldeles för länge i sängen med tomhet i hela kroppen så fick jag några telefonsamtal som verkligen behövdes! Pappa ringde för att höra hur det blev och för att gratta på namnsdagen. Sarah ringde för att prata. Elina ringde för att be mig komma till henne för att sola. Så dagen blev bättre än jag hade planerat! (Ligga i fosterställning i sängen och gråta)


Nä, jag tänkte bara berätta det för er. Jag är ledsen, men jag överlever. Den här veckan ska jag omringa mig med folk jag tycker om och jag ska göra fina saker. Fara på loppisar, sova med en varm karlakropp och njuta av varje sekund. Tjingeling!


Kommentarer
Isabelle

Men.. Varför inge ccw?:(

2011-08-01 @ 07:45:25
URL: http://lubelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0