Who's sorry now?

Jag visste att den där rackarns filmen skulle göra såhär med mig. Jag visste det och ändå såg jag den. Jag har bara mig själv att skylla och det är väl lika bra det. En liten tår och sen var det bestämt. Jag är lycklig! Och så är det med det. Nu ska jag sluta upp med det här. Allt är redan bestämt!

Fick ett gulligt samtal av mitt fina exkex. "Va? Dricker du inte?! Ja, då är det väl inte värt att fara till Skeå.. Inget drag utan dig ju!" :) Sen några ord till och det där samtalet behövdes verkligen! Det är så otroligt skönt att kunna vara vän med sitt ex måste jag säga. Det gör hela skillnaden! Han är fin mitt exkex, världens bästa :)

Nä nu ska jag svalka mig på balkongen en stund och sen ska jag sova gott, åh så gott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0