All makt åt tengil, vår befriare!

Baaaah! Har fan aldrig varit såhär utpumpad någonsin.. Det tar på att ha sovit 4-5 timmar tre nätter på rad kan jag meddela! Att jag städat, jobbat och slitit som ett svin hela dagarna gör det väl inte bättre heller! Haha, fy vilka I-landsproblem man har.. Jag ska ju vara tacksam för att jag har ett jobb jag trivs rätt bra med och att jag tjänar tillräckligt med pengar för att bo i min fantastiska lägenhet. Sen har jag världens finaste familj också! Och vännerna går inte av för hackor dom heller!

Jag fick kvinnoveckan idag... Eller ska jag säga, bajsflytningar! Jag är överlycklig, eftersom jag väldigt sällan får "mens".. Man hinner bli goode paranoid att man är gravid då kroppen gör ont och är konstig :P Men inga bebisar här inte, bara onda bröst - humörsvängingar osv osv för att jag hade PMS!

Skitbra!

Nu ska jag sluta skriva onödiga och äckliga saker, hähäh.. BIG BROTHER FINALEN!!!!!!!!!!!! HEJRÅÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0