Att göra det bästa av situationen.

Jag känner igen de här tankarna. Det känns som jag har varit med om det förut. Det känns som att det gå åt vilket håll som helst, men jag kan ändå inte sluta vara positiv. Man måste ju göra det bästa av situationen och så får det vara med det! :)

Har mått som en jäkla råtta idag! Men det måste ju betyda att jag hade alldeles för roligt igår?! :) Fy vad roligt det var att festa med arbetskompisarna :) Synd bara att inte alla kunde vara med men så är det, nån måste ju jobba :P Kom hem runt fyra imorse då det blev efterfest och hemskjutsning av Eva som bor ute på vischan :)

Nu är jag peppad för tre dagar jobb innan la semestro! ;D tralala.. hejdåå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0