Den som inte söker, den finner.



Och så ramlade ännu en inbjudan till PBM i mina händer. Denna gång av en karl jag inte känner så väl men som är fruktansvärt trevlig! Alla som känner mig vet hur impulsiv jag är. Man får ju roligast då man bara kör utan bromsar.. Men bannemig! Jag är envis också.. Jag har intalat mig själv att pengarna behövs på andra ställen och det är sanningen..

Roligt iaf att få en inbjudan :)

Även fast jag är lite allmänt grinig över att jag måste jobba i helgen, då jag kunde ha gjort tusen roligare saker, så känns livet fan bra. Har inget annat att klaga på! Jag har lärt mig att man måste älska det man har och inte det man saknar. Det är då man blir riktigt lycklig!

Har en liten ångest över midsommar också.. jag är ju ledig fyra dagar.. Äääääh, jag orkar inte bry mig! Det som sker, det sker. Om inte annat kan jag dricka en 75:a och däcka i mina egna kroppsvätskor. Äsch, ni förstår. De saknade planerna är som en fis i rymden!

Nu ska jag gå ut på balkongen och njuta en stund. Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0