En liten dvala.

Fyfan för mig säger jag bara! Imorgon ringer väckarklockan 5 och idag gick jag upp 13!!!!!!!!!!!!!!!! Vaknade tusen gånger av väckaren men kroppen ville verkligen inte upp idag. Kanske beror på att det är min enda hel-lediga dag den här veckan? Ska liks bara städa, diska, duscha, göra matlådor.. Kanske se en film eller två också! Men hur fan ska jag somna ikväll... Hmm!!

Jag längtar ihjäl mig till söndagkväll! Då är det drygaste helgpasset över och jag har det inte föränn i höst! :D Sen då jag slutar 16 på söndag så är det bara 7 arbetspass kvar! :) Och efter helgen har jag en fantastisk vecka, 2 pass jobbar jag bara.. Sen är det midsommar! :)

Påtal om midsommar.. hahahahha.. Jag hade ju totalt glömt bort (förträngt) att jag firade midsommar i Luleå förra året! Ni som känner mig vet varför jag förträngt det :P Så jag behöver inte prata mer om det! Tjingeling


Kommentarer
Evelina

Men vi som inte känner dig, men som ändå vill följa ditt "liv" aka. bloggen, skulle gärna vilja veta vad förra årets planer innebar och vad årets planer ska bli? :)

2011-06-17 @ 20:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0