En liten fundering + några fina bilder.

Jag funderar starkt på att dricka Nutrilett ett tag! Jag hatar mat (som jag annars brukar ÄLSKA!) just nu.. Jag ångrade mig nästan nu när jag skrev det.. Hahaha! Mat är gott men just nu orkar jag inte. Jag lever på hårdbröd, korv från statiol och fil. Det är fan allt jag äter! Får inte i mig någon som helst näring och det resulterar i att jag är trött och energilös.. Äh skitsamma, har ändå inte råd att börja med den skiten nu.. Ville bara berätta att jag inte tycker om mat just nu!

Är fullkomligt besatt av WE♥IT.. Så här följer lite godingar jag hittat idag :)











Nu ska jag tvinga mig själv att äta något.. Lutar åt Macarone n' cheese.. Hejdåå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0