En sorts kärlek.

Jag älskar att skämma bort mig själv!

Att unna mig en pizza då jag inte orkar laga mat
Att ta en öl eller ett glas vin då jag slitit hårt
Att renbädda sängen och somna gott alldeles ensam
Att fräscha till mig med ansiktsmask, vaxa benen osv
Att ta världens längsta dusch med peeling över hela kroppen
Att skjuta upp disken en dag till
Att sitta på balkongen i tystnad

Så nu ska jag ta mig ett glas rött och sätta mig på balkongen. Där ska jag smälta pizzan jag smällde i mig för en stund sen och bara njuta. Sen ska jag gå in, lägga en ansiktsmask och hoppa in i duschen. Sen somna i min renbäddade säng som luktar Orkidé (sköljmedel).

Små små ord av kärlek... till mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0