Finaste ♥




Det ringer. (E är jag och M är mamma)

E - Hallå?
*tystnad*
M - Eh, ja. Lever du?
E - Hallå, du ringde mig!! Varför är du tyst? Ja jag lever, är trött.
M - Är du ledig ikväll eller?
E - Jo, har jobbat som en galning hela helgen men nu äntligen.
*tystnad*
E - Hallå?
M - Ja, jag var som orolig då jag inte hört av dig på ett tag.
E - Ja, men jag lever och frodas. Själv?
*tystnad*
M - Jaa.. men.. så bra.. då
E - Ja, har just duschat och sådär.
*tystnad*
Mamma börjar asgarva.

M - HAHAHAHAHA solsidan är så bra.
E - Ja det är rätt så kul, ser du det?
M - Jag ser solsidan.. HAHAHAH så himla bra!
E - Jo du sa ju det.
M - HAHAHA jag kan inte prata samtidigt som jag ser det.


Knäppa mamma :) Blev verkligen långa tystnader och hon lät jättekonstigt.
Tog flera minuter från att vi sa "Vi hörs, ha det bra!" tills vi la på, pga tystnaderna :P

Nu ska jag se solsidan jag också! Ville bara säga att min mamma är sötast :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0