Fresh!

Hårfärgen blev bra :) Sen har jag målat naglarna röda också.. Rött is the shit helt enkelt!

Känns knäppt att fara på jobbet nyduschad, nyfärgat hår och nymålade naglar :P Det är inte varje dag kan jag meddela! Jag duschar ALLTID efter jobbet, eftersom ja.. Personlig assistent, då kan ni nog räkna ut vad som kan inträffa under ett arbetspass.. Känns helt enkelt fräschare att duscha efteråt :)

Jobbar 16-00.30 idag och sen kör jag till Medlefors för att sova i soffan en natt. Ska snygga till brorsan imorgon inför studenten och sådär. Lika bra att vara där så man slipper stressa på morgonen :) Sen blir det fika och mys när allt är klart.

På lördag ska jag gå på stan med Malin på dagen :) Ska hjälpa henne att hitta lite snygga kläder, mest klänningar om jag får bestämma ;) Kanske slinker med nå nytt hem för mig också, vem vet. Sen ska jag bjuda Tina på tacos till middag innan festen brakar lös här på Getberget :) Partyparty! Peppen har sakta men säkert smygit sig fram.

Söndag blir det säsongsavslutning på bingolotto med frugan (Sarah).. Kanske någon mer också, vi får helt enkelt se! Sen på dagen hoppas jag på loppisjakt med mammsen! :)

Har några riktigt roliga dagar framför mig! Heja heja :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0