Ge mig detta så kysser jag dina fötter!



Ett lite nättare köksmöblemang från 50-60talet i teak, till mitt kök.




Det här matbordet har jag mer än gärna i vardagsrummet,
då får mamma och pappas gamla köksmöbler ta en välförtjänt pension.




Ett knäppt och charmigt skrivbord i teak,
så jag kan slänga ut det äckliga skrivbordet jag köpte på IKEA..




En liten och nätt radiomöbel som fungerar, så jag kan lyssna på LP :)




En sideboard med skjutdörrar där TV:n kan stå och damma,
även här så vill jag få bort "nyköpta" IKEA-möbeln. 




Två charmiga nattduksbord i teak med söta bordsben,
de jag köpte på IKEA är jag gode less på.




Ett fantastiskt sminkbord som jag egentligen inte rymmer,
men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Så det så!


Jag hoppas verkligen att jag hittar några av mina önskade älsklingar i sommar. Ska söka land och rike runt!! För jag vill få bort ALLA nyproducerade möbler från min lägenhet! Soffan, mina dyra satsbord och sängen får såklart vara kvar, men det är väl förståeligt. Men soffan ska veta att om jag hittar någon gammal, skön snygging så ryker nog den också ;)

Håll ögonen öppna åt mig är ni snäll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0