Godmorgon hjärtegryn!

Vilken underbar dag! Har sovit hela långa natten, med avbrott för några mardrömmar som jag inte minns vad dom handlar om nu.. Så dom kan inte ha varit så hemska ändå :) Fick en bra start på morgonen också och nu har jag äntligen ärendet i min hand. Jag gillar att veta vad folk vill och slippa försöka lista ut det själv. Så nu är det väl som klart och betalt, fast inte på papper.

Jag är helt galet peppad på allt vad denna helg kan erbjuda! Just nu kan allt hända och det känns helt underbart. Överraskningar och glädje. Inget kan stoppa mig :) Piteå på lördag känns om möjligt, ännu roligare idag än det gjorde igår! Så jag hoppas den glädjen bara växer och växer :)

Igår när jag surade ihop på jobbet (var trött och ville kvällen skulle ta slut), så hamnade jag bakom en bil och släp på 95an... FAAAN tänkte jag och surade ihop ännu mer.. Sen blinkade han och gav mig klartecken att köra om! Vilken stjärna!! Jag älskar folk som blinkar i trafiken :) Så jag blinkade som tack, skruvade upp radion och sjöng högt till W.A.S.P - I wanna be somebody! :D


Oh, you just got to be
Up high where the whole world's watchin me
Cos I, I got the guts to be somebody
To cry out

I wanna be somebody,
Be somebody soon
I wanna be somebody
Be somebody too

I want shiny cars and dirty money
Lotsa rock and roll
I will live in fame and die in flames
I'm NEVER gettin' old

-

Så klockrent! :D Nä, nu ska jag sortera tvätten så jag slipp visa min eventuella tvättgranne hur skitiga kläder jag har.. Puss på er, ha en underbar dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0