Hard to handle

Pjuh!.. Ja, före jag börjar skryta om hur duktig jag är så måste jag få erkänna att jag inte fick mig upp föränn 10 imorse, hur mycket jag än lovat mig själv att gå upp 8... Dåliga bananer men jag är dötrött ändå så planen kanske funkar fast den gick lite snett ;)

Har jobbat 11.30-15 och sen har jag gjort ugnspannkaka, diskat, sorterat alla pappershögar, småplockat överallt (förutom i sovrummet som är ett hopplöst fall förtillfället.).. Känns skönt att ha det gjort! Är så trevligt att komma hem från jobbet döslut och se att lägenheten är fin iaf.. Det är stor skillnad på att jobba FM o EM har jag märkt.. Då jag jobbar EM så går jag ju direkt till sängen, då man jobbar FM vill man ha det fint i köket så man kan laga middag och allt :P

JAJA.. BORING!

Har världens I-landsproblem.. Duscha idag eller imorgon.. Hmm.. Dessa jobbhelger är alltid lika roliga att skriva om.. Eller.. hur var det nu igen! Förlåt kära läsare..

Nä nu ska jag städa toan.. tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0