I'm alive!

Jag åkte till Tina i fredags för övernattning och vi satt med varsinn dator i knäet.. Haha, ett riktigt tjejigt lan för jag lovar att vi inte spelade spel iaf! Sen huxflux hade någon plockat smörblommor åt mig i en liten bukett och sen somnade jag gott i hans famn. Fccckyeah! 

Lördan så följde jag med Tina till stallet för att vara barnvakt åt lilldottran. Hon sprang runt, runt, runt och sen hittade vi en gunga som hon satt i tills Tina var färdig. Hem till Tina igen för att mobba karln som var bakis och göra oss redo för resan till Pite. Skjutsa hem honom, lite mat på krysset och sen for vi.

Väl framme i Pite så var det underbart väder så, så fort vi hade fixat klart allt med husvagnen så slängde vi av oss tröjan och solade halvnakna med iskall alkohol i våra strupar. Vi partade och grillade och göttade oss. Vidare till området för att lyssna på ett otroligt gubbigt chicago. Drack mer öl och sen poff träffade vi Micke som vi träffade på bilträffen i Ajaur. Så det utdelades tusen kramar och sen dansade vi tryckare på stranden. Eller dansade och dansade, vi skrattade mest åt att jag tappade träskorna hela tiden :) Sen huxflux började Ständut Blakk spela inne på folkan så vi sprang dit och skrek/hoppade/klappade i en timme - KONSTANT! Inte en lugn sekund och inte en torr yta på kroppen vill jag lova. Kramade mina föräldrar och skålade med Gin o tonic. Sen huxflux så gick jag och Ulrika vingligt tillbaka till husvagnen. Jag gick överallt förutom framåt nästan, haha. Sjöng "Midsommarnatt, vi dansar natten lång.. dadadada och skratt och sång" HELA vägen hem också. Vi var tvungen att nöta den låten idag för att jag skulle lära mig mer text ;) haha.

Idag har man väl inte mått så bra men vad gör det om tusen år?!
Jag har haft en toppenhelg på alla sätt och vis. Puss till alla stjärnor ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0