I'm coming alive, body and soul!

FAN VAD BRA JAG MÅR! PÅ RIKTIGT ALLTSÅ! :)

Sitter framför datorn/tvn lite smålullig och bara ler! Fyfan alltså. Jag mår riktigt bra. Jättejävla skitbra!!! :) Telefonen är aldrig tyst och ja.. allt är bara så fruktansvärt bra! :) Skitsamma att fira midsommar traditionellt.. Bättre att skapa sina egna minnen och göra det bästa av det man har. Jag är det bästa sällskapet ikväll och som sagt, fan vad bra jag mår! :)

Är så jäääkla peppad inför imorgon också.. och ikväll.. kvällen är ännu ung :D
Jag är uppklädd och sminkad så skulle det bli en äventyr så är jag lika redo som en scout :)

Fyll inte ditt liv med dagar, fyll dina dagar med liv! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0