Impulsivitet ♥



På lördag drar jag, Tina och Ulrika till Piteå för att supa, grilla och se på Chicago :)
Känns som det kommer att bli en toppenkväll och sen ska vi sova i husvagn, bara det är kärlek!
Mina föräldrar ska dit också och dom är roliga som tusan då dom är lite onyktra :) Wihoo.

Ska iväg och hämta biljetten + Brad Paisley biljetten nu :) Flyget till stockholm bokas på måndag!

Vad har jag att klaga på egentligen?! Tusen roliga saker framför mig :)




... och tack för Du gav mig några goda skratt förresten ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0