I've done my sentence, but committed no crime.

Vuxenpoäng, check! 

Skickade ett sms ikväll. Jag behövde få det skickat så jag slapp stå på samma ruta och trampa. Fick det svaret jag ville så då är det klart o betalt iaf! Ett kapitel i mitt liv har nått sitt slut och ett nytt kapitel har påbörjats.

Vi hade Dr Phil-prat på campingen igår förresten! En random karl från Luleå hängde med oss och jäklar vad nyfiken han var på mitt liv. Vi pratade och han gav mig råd och spådomar och hela fadderuttan.. Haha.. Vi får se vem av oss som får rätt på spådomarna :)

Jag är som sagt död idag. Har ett stort blåmärke på låret, träningsvärk i hela kroppen, tunga ögonlock.. Men hjärtat tickar glatt vidare ändå, som tur är. Får hoppas på att träningsvärken är över till imorgon annars blir det drygt att jobba :) Haha.

Nä, nu ska jag fortsätta se The Walking Dead. Puss

Ps. Jag vet att du kommer sakna mig :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0