Jag kan göra det som ingen gjort, dadada.

Jag är besatt av Veronica Maggios nya album! Lyssnar igenom det minst en gång varje gång jag sitter framför datorn.. Men jag kan inte låta bli att tycka det är så fruktansvärt bra!! :) "Jag följer med dig hem ikväll, för jag vill inte vara själv. Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder!" Dadadada :)

Jobbat 12-23 idag med 4 timmars sömn i kroppen, det har inte varit det roligaste vill jag lova :P Men det gick och jag var ju som sagt gladtrött.. Iaf imorse, haha! Den känslan försvann så fort jag hade kommit på jobbet och skulle vara trevlig med allt och alla ;D All energi sögs ur mig verkligen.

Imorgon blir det ett kort pass, hämta bästa Sarah och sen ska vi käka grillat med mamma och lillebror på Medlefors :) Pappa har flytt fältet som så många gånger förr och fjällvandrar. Så fort han åker blir mamma i akut behov av god mat och trevligheter ;D Haha. Så det ska bli väldans trevligt och välbehövligt! :) Få vila upp sig lite.

ÅÅH vad jag ser framemot det som komma skall. Mystiken, spänningen och det olidliga ovetandet! Det är så jävla underbart att min kropp ryser bara jag tänker på det :) Som jag tjatat om, mitt liv är verkligen bäst just nu! Finns inget jag vill ändra på och det mina vänner, det är ett mirakel i sig! :D

Sen har jag bestämt mig! När lönen ramlar in på kontot ska jag gå runt på frisörsalonger här i stan för att hitta den perfekta frisören! För håret ska bannemig kapas till hälften ungefär. Folk får säga vaaad dom vill, jag säger att det växer ut. För det gör det, som ogräs! :D

Nu ska jag leta tatueringsmotiv för i höst bär det fan av! Den påbörjade armen ska bli en halfsleeve och jag hoppas Marko är "up for the job" :) Pengar ska sparas och aaaah.. Jag ryser i kroppen av den tanken också.. :D

I'm fucking fabulous!



I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together - Marilyn Monroe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0