JAG VILL OCKSÅ!

Hade jag fått en önskning uppfylld ikväll så hade det varit att jag slapp jobba imorgon (men ändå fick behålla lönen såklart).. Då hade jag sprungit på min feta ben in till stan, för att njuta av alla mullrande motorer... Kan någon uppfylla den drömmen åt mig, jag ger fan vad som helst!!!

Tycker det är väldigt orättvisst att massor av människor får åka rakkarbil men inte jag :(

Jajajajaja, jag får väl nöja mig med att jag hann se lite fräscha bilar då jag körde genom stan.. Skjutsade lillebror och ett gäng av hans kompisar.. Guu så snäll jag var, men som sagt.. vann ju på det ändå så ;) Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0