.. just to hold your hand!

Har varit en kaotisk dag minst sagt. Galen morgon som resulterade i mer andningssvårigheter än vanligt. Jag måste bannemig kolla upp det där! Ja iaf, jobbet var stressigt, svettigt och GALET. Sen kom dagens räddning då Elina smsade "kom till mig efter jobbet?".. Såklart jag åkte dit. Vi satt oss i solen och göttade oss :) Sen bjöds det på grillat till middag. Tack gumman

Imorgon efter jobbet blir det fettokväll! Pizza, ett glas rött och godis. Riktigt underbart om du frågar mig!

Äh, jag ville egentligen inte skriva om min dag men nu blev det visst så! Har lite som snurrar runt som jag skulle behöva få att stanna av. Menmen, det som händer det händer.. Ingen idé att grubbla ihjäl sig innan :)

Goodnight sweetheart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0