Kickstart my heart!

Haft en underbar dag på jobbet och herregud så roligt det är att säga, "ha en trevlig sommar & vi ses i höst!". Jag är inte lika ledsen för att jag inte kom in på skolan längre, jag prövar söka till våren istället :) Tycker faktiskt om Skeå just nu! Vi får se hur länge det håller i sig men jag har en aning att det fortsätter i samma riktning pga. massor av saker :) Dalarna får vara min lilla fristad där jag tatuerar mig, festar och njuter av sommaren helt enkelt. Men, man ska aldrig säga aldrig :)

Jag ÄLSKAR mitt liv. Jag kommer att älska mitt liv ännu mer på söndagkväll! Jaaaa, jag tjatar ihjäl er men jag bara måste tjata om semester :) Den här sommaren är ju MIN sommar. Nästa vecka ska bli en vecka full av semester, pussar och sömnlösa nätter vill jag lova! Kanske ska ta premiärbadet också? Och fiska? Och fara på loppis? Och bara älska livet? Jo, vi kör på det :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0