Make me a offer I can't refuse!

Satan i gatan och tusen andra saker! Nää, jag är faktiskt riktigt glad för erbjudandet jag fick idag :) Sara på jobbet ville ha med mig till Power Meet.. Skulle landa på 2000kr med camping och bensin.. Husvagnen ska stå på "den fina sidan" av campingen och jag har ju alltid sovit på griscampingen.. Men då tänker jag såhär, det är samma camping som alla andra bor på, bara att det inte är så livat på nätterna. Varför inte?! Jag kan grisa med resten av Skeå-gänget om jag bara går en liten bit :P

Sara har tre regler;
Du får inte skita i pottipottin,
Du skall inte spy ner husvagnen
Du får absolut inte knulla i husvagnen

Det finns kylskåp, grill, förtält osv.. Världens jävla lyx om man jämför med hur man brukar ha det! Varma öl, engångsgrill och tusen myggbett överallt.. Sen ska vi inte glömma att man faktiskt kan handla mat och förvara den kallt! Man slipper köpa dyr flottmat varje jävla dag.

Negativt då? Det är inget supargäng jag far med, jag är van med ölfrukost, öllunch, ölmiddag, ölkvällsmål.. Dag efter dag! Sen kommer det kännas konstigt att bo en bit från alla andra men det är väl fan det minsta problemet! Sen är dom ju alla tre lite äldre än mig och jag skulle känna mig som en liten omogen fjortis (även fast jag inte är det, jag älskar bara öl).. Man har ingen garanterad plats i någon rakkarbil (men det brukar ordna sig de allra flesta gångerna och ALLTID stannar någon kvar på campingen och super).

Ska bestämma mig i veckan tror jag.. eller nästa.. fast mitt hjärta har redan röstat, det vill fara.. och jag brukar ju följa hjärtat, precis som man ska! ;) fast.. jag har inte bestämt mig än, iaf inte den snåla delen av mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0