Nä!

Nu har jag sovit på saken och diskuterat med min fagra dam Sarah. Det blir fan inge power meet! Jag spar mina slantar till en underbar vecka i CCW och att kunna fortsätta tatuera mig i höst.. Ibland måste man faktiskt välja bort roligheter och det här är en sån gång :) Jag är inte bitter och puss till Sarah som förklarade varför hon inte kommer att fara.. Jag tappade helt enkelt lite sug då jag fick höra lite smaskigheter som kan förstöra PBM!

Så för tillfället ser årets semester ut såhär;

+ Classic Car Week vecka 31.
+ Stavayran 23 Juli.
+ John Lindberg Trio 21, 22, 23 Juli. *

* Spelschema är inte klart, det är trästocksfestivalen iaf.

Sen får vi se om det blir husvagnssemester med mamma, pappa och lillebror!

Känns rätt skönt att bara ha en helg och en vecka planerad!

Vi kör fan på det! Sen kan ni nog lista ut vad jag ska pyssla med alla andra dagar på min långsemester :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0