Pepp!

13 arbetspass kvar!! :) Och denna vecka gör jag bort 6 st av dom!! :)

Nästnästa helg är det midsommar, känns hur jävla knäppt som helst att jag är ledig! Den sista midsommar jag minns att jag var ledig var 2007 då vi badade nakenjacuzzi.. Kan det verkligen stämma? Mitt minne kanske sviker, who knows.. Men vi får se vart jag hamnar då :) Kanske blir fest någerst eller så tar jag ett tält, åker iväg och lever vildmarksliv alldeles själv :) 

Nu blev jag pepp på vildmarksliv! Hmm.. Vi får se hur vädret blir :)

Har sovit 11 timmar inatt, oj vad det behövdes! Men lillmagen min håller på att döda mig.. Jag åt lite pommes igår, drack tusen liter vatten och två burkläsk... Så på 24 timmar har jag inte ätit något! Jag längtar efter hårdbröd med ost på, så det får det bli! Sen en film. Tjingeling! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0