plusplusplus.

+ Mina vänner! Jag är så innerligt tacksam för alla underbara, smarta, roliga och modiga människor jag har runt mig. Ni ger mig energi, fantastiska minnen och ni förgyller mitt liv. Ni är bäst, bara bara bara BÄST! Har ingen lust att skriva ner någon speciell eftersom alla är minst lika värdefulla :) Jag älskar er!

+ Har rensat i min msn-lista. Det skulle ha varit gjort för längesen men nu fick jag tummen ur röven.

+ Haft en underbar dag! En massa städning och tvätt på förmiddagen, en härlig dusch och sen blev det film och skvallerkväll med Tina :) Gud så vi skrattat och pratat. En film råkade vi nog prata bort hälften av men vad gör det om tusen år?! :) Tack Tina för ikväll, guldvärt verkligen!

+ Det här kan bli den bästa helgen på länge! Okej, nu är jag lite bortskämd kom jag på. Sist jag var ledig helg så blev det årets roligaste helg... så förtjänar jag en till, minst lika rolig, helg bara två veckor efteråt? Jo, tänk för det tycker jag. För vad vet jag, jag kanske dör på måndag. Här ska det levas med flaggan på topp i alla lägen :D

Nä om man skulle sova kanske?! Har ju som sagt en väldans trevlig helg framför mig! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0