Potätmackor!

Jasi... Råkade bli lite fest med Elina igår :) Tog Elsa och cyklade till henne vid 17.. Sen cyklade jag hem vid just före ett nångång :) Jävligt drygt att slita sig upp "imorse" bara, fick mig inte upp föränn 12 :P Menmen, nu är jag pepp på en helg full av jobb iaf..

Ska iväg och jobba en lillsnutt lite senare, sen bär det av till Medlefors för surströmming med La Familia! :) Det är så jävla gott med potatismackor!!! Kan äta tusen på rad utan att bli less, på ett ungefär ;) Så det ska bli göttans att komma hem till hönsgården (ett jävla massa kackel brukar det bli) en liten stund ikväll.

Nää nu måst jag äta lite och koka en kaffekopp! Har inte druckit kaffe sen i tisdags mitt på dan.. Mitt hjärna känns som sås ungefär, så nu är det dags att piggas upp av lite koffein! Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0