RAST!!! lös..

Rastlös är ett dumt ord på alla sätt och vis. Det låter dumt, är ganska ologiskt och ja.. Dumt är det!

Dokumentären var att rekommendera iaf! Fast se den inte då du för en vecka sen bestämde dig att INTE åka dit. Baaah.. Måste hålla mig sysselsatt hela veckan på något sätt, för det kommer klia i fingrarna på mig..

BAAAH! Jag vill göra nå kul.. eller nå olagligt.. eller nå busigt.. eller nå fränt.. eller BARA NÅGOT!

Ögonen är trött, kroppen slut men hjärtat rusar snabbt. Hade jag haft ett telefonnummer till en viss någon nu så hade jag ringt den personen. Planerat något. Gjort något. Men icke sa nicke.. Sen är det inte okej att kolla upp nummer på Eniro.. Så vi skiter i'et!

Jag vill göra allt och inget. Jag vill fara överallt och ingenstans. Jag vill prata men hålla käften.

Och nu kom min och Anders låt upp på spotify.. FUCKING FANTASTIC!

Nää sorry läsare, var tvungen att dampa lite.. Nu ska jag sova istället! Heeej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0