Reach out, I'll be there.

Den här veckan har börjat ruskigt bra, hoppas bara den fortsätter i samma positiva anda :) Tog mig själv en välförtjänt sovmorgon fast jag egentligen måste vända om dygnet.. Ibland måste man få känna sig som en sömning 18-åring som kunde sova hela dagen :) Vädret är inte så mycket att hurra för så mitt samvete mår bra ändå!

Jag skulle kunna vara ledsen för en miljon saker men vet ni vad, jag väljer att INTE vara ledsen för dom. Så fort jag börjar tänka så kopplar min hjärna bort tanken och fokuserar på något annat. Jag har bestämt mig för att sluta överanalysera allt, som jag alltid har gjort. Vad får man ut av att vara ledsen för onödiga saker? NADA.

Vill du krama mig, gör det då. Du har bollen på din planhalva och jag ska inte över dit och sparka till den. Jag orkar fan inte springa för din skull. Så vill du något, gör det eller skit i det. Sådetså!

Vill du vara min vän, förvänta dig då inte att jag kryper på mina bara knän för saker du har missförstått. Våga fråga om sanningen så lovar jag att berätta den för dig. Tro inte på allt folk säger eller tro på dom. Det är ditt val och ärligt talat skiter jag i vad du väljer. Jag orkar inte slösa energi på folk som inte är ärliga.

Och för fan, ta inte saker förgivet. Och för helvete, sluta vara så barnslig. Bara för att jag inte hört av mig först betyder det inte att jag hatar dig. Jag kanske saknar dig varje minut, varje sekund, varje dag. Vem vet? Men först och störst, så är jag bara så less att bli tagen förgiven. Så därför säger jag stopp nu. Älska mig eller dra åt helvete, helt och fullt ut ditt val!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0