Simooon! ♥



Wiie! Finaste Simon vann BB, det var han värd! :)

-

Jag hatar att jag inte har kontroll och att jag väntar. Men vafan väntar jag på? Även om jag skulle få som jag vill så skulle jag aldrig få kontrollen.. Och alla celler i min kropp vet att det inte skulle sluta bra! Antingen skulle jag lägga benen på ryggen för jag är så jävla rädd eller så skulle han lägga benen på ryggen. Det kan inte gå bra! Den här resan måste sluta, innan den knappt börjat.

Jag önskar jag kunde förklara mer detaljerat men det kan jag tyvärr inte. It's my dirty little secret och just nu hatar jag den mer än allt. Nä okej, det gör jag ju faktiskt inte.. Men jag blir så fruktansvärt irriterad på mig själv att han kommer fram i huvudet dag efter dag. Jag brukar ju alltid ha kontroll över det. Men inte nu. Nu är jag naken och rädd. Och väntades...

En till detalj kan jag dock ge er, det är inga som helst kärlekskänslor inblandade och det är därför jag vill rädda det som räddas kan (innan det är försent).. Kan någon snälla, snälla, snälla slå mig hårt i huvudet så jag slutar tänka så mycket..

Sen blir jag TOKIG på mig själv som inte sover den här tiden... Så, bäst att sova. Hojeloj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0