The taste of your breath.

Bra dag, mycket bra dag! Peppade storebror, svägerska och kusinen på kubb efter middagen. Fan vad roligt det är! Nå så simpelt som att kasta en träpinne på en träkloss.. :P Jag och svägerskan, Team Elin, vann alla tre omgångar.. :D Sen skjutsade jag hem Farfar och jag skäms lite för att jag knappt känner honom. Han är ju världens coolaste gubbe! Helt plötsligt utbrister han "Jaha.. Har du blivit nunna nu eller?"... HAHAHA.. Vi pratade inte ens om nå sånt utan det kom väl som bara upp i hans skalle eftersom jag varit singel ett tag :P

Vill ha Stavayran nu!! Mysa ett helt dygn med de finaste jag vet :) Loppis, starkast i stava-tävlingen, palt i bygdegården, middag hos någon av familjen Åhlund (antingen hos Saras släkt eller Jens släkt), förfest med stavagänget och jörsarna, dans i logen, god öl, den årliga dansen med Jens pappa (Ulf), att fyllekramas med hela fina byn, bada näck sent på natten, basta, grilla.. Sova står bannemig inte ens på menyn :)

Aaaah jag saknar så mycket och jag ser framemot minst lika mycket!
Vi ska inte ens tala om CCW, då blir jag bara grinfärdig.. ♥



Nää nu ska jag göra något helt ovettigt, men inte sova! Jag håller på att vrida om dygnet och jag ska upp 8 imorgon, no matter what. Lika bra inte sova så mycket så jag däckar 20 imorrnkväll :P Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0