Trevlig midsommar!

Hade jag fått välja hade jag gått tillbaka några år och valt att fira en sånn midsommar idag. Åka Stigs (mammas chef) finaste jänkare till Byske med en skrattande barndomsvän bredvid mig. Att dansa runt stången, köpa en alldeles för stor polkagrisklubba, plocka blommor, köpa lotter, ta sig en tupplur i jänkaren, trängas i det minsta lilla rummet någonsin och äta.. Det var tider det! :)

Av tusen olika anledningar ligger jag i sängen istället för att vara ute och göra något. Men jag tänker såhär, har man inga barn, ingen partner eller en välsvetsad vänskapskrets att fira med. Varför fira? Just nu är det bara en vanlig fredag för mig! Jag tog en lång sovmorgon och nu äter jag frukost i sängen. 

Några planer måste jag ju ha, eller?

Jag ska ta bilen till kyrkogården för att hälsa på morfar.
Jag ska packa inför imorgon då vi åker iväg.
Jag ska äta en riktigt god middag och dricka en öl.

Sen får världen överraska mig helt enkelt! Ha en trevlig midsommar nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0