Trött, hungrig och överkörd.

Jag kom inte in på Undersköterska :( Jag är bara reserv.. Hoppas massor av folk som sökt helt plötsligt får världens bästa jobb eller nå som dom inte kan gå.. Jag som är så jävla sugen på att plugga! Menmen, finns inte så mycket att göra.. Bara att vackert vänta på att uppropet är klart och höra om det finns nån plats åt mig :)

Nu har jag helg förresten! Hur lovely är inte det?! Ska fira med nyponsoppa och SVTplay i sängen tror jag. Har inte ork eller lust med något annat så det får det bli :) Imorgon ska jag unna mig en rejäl sovmorgon innan tvättiden drar igång vid 12.. Sen tvätta för fulla muggar och göra det fint här hemma.. Är som sagt väldigt skönt att få det bortgjort så man slipp ha ångest :)

Nä nyponsoppa var det ju! Godnatt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0