Wild heart.


1.
En kille som bjöd mig på kebab för några helger sen hittade mig på NK igår! Och nej, jag jagar inte karlar på NK - jag har insett att det inte finns några vettiga där. Däremot så går jag in och läser vad folk har skrivit, skiter i att svara och loggar ut igen. IAF, han kände igen mig och frågade hur det var. Vad är oddsen?!

2. En galet snygg amerikan jag hånglade med för några år sen, hittade jag på facebook idag. Han verkar ha flyttat tillbaka till USA så han får jag nog aldrig hångla med igen! Haha. Men minnena har jag kvar "You're the most beautiful girl I have ever seen. I would do everything to make you mine! Never doubt yourself, your perfect" ♥

3. Jag är 100% över alla fjantiga förälskerna som snurrat runt i kroppen. Varför jaga något som inte går att fånga? Äh, bättre att ha roligt och kramas med dom som faktiskt vill kramas med en. Sen så är det ju bättre att vara vänner, i de mesta fallen. Då kan man inte fucka upp något som är fint :)

4. Bruden på bilden hittade jag på en tatueringsblogg så jag har ingen aning om vem den sitter på eller vart hon bor. Jag tycker bara den är väldigt fin och att den kanske skulle passa in med allt kärleksdravel :)

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0