Bara döda fiskar flyter med strömmen.

Mina tangenter lever sitt egna lilla liv. Har några söta juicefläckar som vägrar ge sig! Det klibbar och kladdar och jag blir vansinnig! Hur fan får jag bort det? Har provat tops med varmt vatten, lirka in dom under tangenterna för att torka av.. Det funkar i några dagar och sen klibbar det igen! TIPS MOTTAGES VARMT.



Den dagen jag ska återgå till min naturliga hårfärg ska jag bannemig göra det här! 
Lila, rosa eller rött underhår. Så oförskämt snyggt och passar perfekt till lockigt hår.

Mmmm :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till familjen Lundquist!
Där ska jag bli bjuden på middag och sen får jag och Sarah hämtning av Kalle.
Vi ska på födelsedagsfika hos en väldigt fin fröken vid namn Nina :)
Riktigt roligt att träffa alla igen! Var ett tag sen jag träffade "raggarsvinen" :)

Hejdåååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0