Det är inte lätt då det är svårt.

Fick en snilleblixt igår när jag försökte somna! Jag är ledig i 4 dagar första helgen i april. Lönehelg = Fortfarande pengar i plånboken. Åka till Dalarna = Där mår jag aldrig dåligt. Så eventuellt blir det en liten trip till Hedemora om tillfälle ges! Skulle vilja ha fixat klart fågelburen så den blir ännu mer underbar än den redan är. Sarah som är min vapendragare blev peppad hon också! Så nu till veckan kanske det blir ett samtal till Marko för att kika hur han har det :))))

Visst är det förjävligt att en stad kan sluka en hel? Jag låter Skellefteå äta upp mig, långsamt och smärtsamt. Jag MÅSTE få mig härifrån. Det finns inget val. Är less på att vara ledsen, omotiverad, tråkig och osocial. Jag hatar den jag håller på att bli och blir det ingen flytt så finns det ingen räddning. Bläää. Att man skulle födas i den här jävla stan..

Ska trösta mig själv med världens godaste pastagratäng till middag! Sen ska jag försöka plugga lite innan det blir bra skit på tvn. Känner mig som Sveriges tråkigaste människa och det är jag nog också. Så jävla grå. Har aldrig någonsin varit såhär grå tidigare och det skrämmer mig...

Nää, nu ska jag sluta med min självömkan. Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0