friskis o svettis!

Svett svett svett! Har sprungit runt i lägenheten med dammsugaren och det är inte nådigt varmt i lägenheten! Måste skruva ner värmen så mina kära kollegor inte behöver svettas ihjäl ikväll. Ska strax diska undan och plocka bort så det ser relativt snyggt ut här hemma! Tror bannemig att jag ska belöna mig själv med en öl efter all städning är över :)

Är råååpepp på jobbfesten ikväll :) Några som jobbar i helgen ska ändå följa med och äta mat så det känns jättebra :) Sen får vi se hur många det blir på själva partyt, vi kommer nog ha kul ändå! :) Spela lite spel, slötitta på hockeyn, sjunga så högt vi kan, dricka gott och eventuellt gå ut en sväng på krogen!

Nää bäst jag sätter igång så jag inte behöver stressa ihjäl mig sen! Ha en fantastisk fredag nu kära läsare! Det har faktiskt jag tänkt att ha, eller nää... Hela helgen ska bli fantastisk! Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0