Happy birthday to me!

Haft en underbar helg! I fredags blev det jobbfest och vi var tre som drack men många fler som var med :) Gick ut på krogen, stannade i en timma och sen for jag hem och somnade tryggt i en famn :) Vem det var känns onödigt att berätta, en gammal flamma iaf :) 

I lördags var jag fruktansvärt bakis! Försökte övertala Sarah om att jag skulle vara chaffis på kvällen men det gick inte för sig. "Jag ska egentligen inte säga något men jag har fixat fest åt dig på klubben".. Åååh, överraskningsfest :') Kramades med alla snyggingar som var där och skrattade mer än jag gjort på länge. Så superdupermegafint! Slutade med utgång även då och träffade lite kändisar. Mycket trevlig kväll!

Igår mådde jag toppen, kändes inte alls att jag supit två dagar på rad. Såg hockeyn (som vi vann!! heja SAIK) och sen spelade jag bingolotto. Bakade lite kakor och for och handlade efter bingon. Men idag blev jag väldans lycklig över att jag känner en granne! Hade glömt köpa mjölk och så jag fick lite av henne :)



OCH NU SKA NI FÅ HÖRA! Jag somnade väldigt sent igår och trodde aldrig någonsin att jag skulle vakna i tid idag. Men 09.45 slog jag upp ögonen och hade en konstig känsla i magen. Kollade på mobilen och ett konstigt skellefteånummer hade ringt. Sprang till datorn och googlade fram "Rix FM".. WTF tänkte jag och tog mig mod att ringa upp.

En ung, söt tjej svarade "*namn* Norra Västerbotten".. URSÄKTA?! Sen när jag förklarade vad jag hette så berättade hon vad det gällde. HON VILL GÖRA ETT REPOTAGE OM MIN LÄGENHET! Hon hade hittat min gamla blogg där jag lagt ut bilder på lägenheten. Det ska tydligen handla om 50-tals inredning och jag sa ju som det var, att jag har en blandning mellan gammalt och nytt. Hon var ändå intresserad så på torsdag kommer hon och några till från tidningen hit för att intervjua mig/ta kort.

Kan en födelsedag börja mer märkligt?!?! :D

Det känns förövrigt väldigt fint att vara 23 år! Är nog bästa åldern tror jag :) Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0