I'm just wasn't made for these times.

Endel grejer förstår jag mig verkligen inte på!

1. En kille jag festade med när jag var 15-16 år (och sedan enbart träffat/pratat med enstaka gånger under senaste år) är på mig som en jäkla igel! Han skickade en vänförfrågan på facebook för några månader sen.... Han "puffar" mig hela tiden, gillar mina bilder och skriver i chatten så fort jag är online! Vad vill människan?!?!

2. En annan typ, som jag inte haft kontakt med på flera år, har skrivit till mig flera gånger i veckan! Jag var 100% säker på att det handlade om en tjänst men tydligen ville h*n bara prata?! H*n har spridit falska rykten och snackat skit om mig sen vi gled isär. Varför vill h*n helt plötsligt kallprata?

Det finns fler saker men nu har jag rent int tid! Sveriges värsta bilförare! Hoj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0