Jag har tro på mig själv, på min sida.

TACK! Äntligen är ett stort problem som bortblåst. Även fast det återstår ett flertal till så känns det fruktansvärt skönt att just det här är över. Inga mer funderingar, jag låter det bara vara. SÅ SKÖNT!

Försov mig imorse. Hade den rackarns sommartiden inte ändrats just idag hade jag inte kommit sent till jobbet. Sög ju lite. Vaknade enligt min klocka 7.10, 5 minuter före jag skulle börja. Men fan också, klockan var ju 8.10..... Tur man har världens bästa arbetskompisar som fixar till eländet iaf :) 

På söndag ska jag till Stavaträsk på pimpeltävling. Kärlek x1000000! Mest för att jag får vara på mitt hjärteställe igen och sen självklart för att få träffa alla fina människor jag i vanliga fall bara träffar på sommaren :) Hoppas nån från stavagänget kommer dit så jag får krama dem hårt hårt hårt! ♥

Näää nu ska jag bädda ner mig i sängen med en korsordstidning. Goodnight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0