Jag ser mannen på balkongen ta en tyst minut för sig själv.

Fina fina fina Melissa Horn! Synd jag jobbade då hon spelade på trästocks förra sommaren.

Imorgon är det dags för mördardagen jag gruvat mig för sen förra tisdagen då jag förstod att den skulle komma. Blir en riktigt tidig kväll ikväll om jag får bestämma med hjärtat. Min hjärna verkar vakna till liv varje kväll/natt då jag behöver sova. Det är bara att inse att jag fungerar bäst (fast jag ibland tänker skevt) på kvällen.

Har varit en underbar dag idag! Jobb 6-10.30, allt gick skitbra och jag var på toppenhumör. Sen körde jag till Sarah där det bjöds på köttfärssås och spaghetti till lunch :) Sen kom Sofia dit efter en stund och så kladdade Sarah hårfärg i mitt hår. Sen sa jag adjö för att inhandla alkohol till helgen. Rödvin, öl och brännvin blev det denna gång. Rödvinet var jag bara tvungen att köpa eftersom det var så mumsigt! Min morbror bjöd på det före hockeyn förrförra helgen ju.

Har inte pluggat ett enda mattetal, fast jag haft tid. Fy på mig! Måste hitta energi, ork och motivation fortast möjligt. Får införskaffa ett belöningssystem eller nått. "Om du räknar i 2 timmar får du äta popcorn ikväll tills du spyr". "Om du räknar 3 timmar idag får du köpa den där dyra klänningen du inte kan sluta tänka på". 

Så får det bli! Om jag inte hunnit räkna innan fredag kl. 17 så kommer hela helgen bli pisstråkig! Hedersord.

Nu ska jag slänga mig i soffan med ett glas rödvin. Måste ju inviga mina stora, fina vinglas nångång ju. Dom är så tunna att om man råkar stöta tänderna mot den så kommer den säkert gå sönder. Det känns väldigt exklusivt. Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0