Snurra du min värld.

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Hårfärg?
Råttblond/ljusljusbrun i vanliga fall men nu är jag rödtott!
Ögonfärg?
Melerade, Bruna/Gröna.
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång.
Syskon?
Världens finaste bröder, Magnus & Daniel.
Favoritmånad?
Juli eller Augusti.
Vem ringde du senast?
Sarah.
Vem ringde dig senast?
Jobbet.
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
GRATTIS :D till Sarah då hon tagit C-kortet.
Vad är dagens planer?
Jadu, jag har jobbat 6-10,30 sen käkat lunch och färgat hår hos Sarah. Så nu blir det en fortsatt lugn dag/kväll med plugg och lite serier.
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite roligt det där, eftersom jag hade telefonfobi för några år sen. Idag ringer jag mycket hellre då jag vill ha något sagt. Så ringa alltså!
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta.
När såg du senast din mamma?
Förra lördagen.
När vaknade du idag?
05.00.
Vem fick dig att skratta senast?
Sarah.
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Kan man vara för ung för det?!
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar såklart!
Sover du med eller utan kläder?
NAKEN!
Hur många landskap har du bott i?
Västerbotten.
Har du någon gång spytt på fyllan?
Gissa en gång!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota.
Humör just nu:
Trött men annars nöjd över livet!
Favoritgodis:
Det varierar. Lösvikt, choklad eller lakrits.
Är det nåt du absolut inte äter:
Fisk, skaldjur, inälvsmat (förutom korv).
Vad sa du senast:
Tack för idag! Hejdå.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Skulle ge min vänstra arm för att få uppleva 40-50talet.
Sommarplaner:
Förhoppningsvis 5 veckors semester. Power Meet och Classic Car Week är obligatoriskt. 
Fisk eller badkruka:
Oftast fisk!
Hur många kuddar sover du med:
Tre men använder bara två.
Favoritväder:
Soligt och varmt med en ljummen vind.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Öl, mat och en sexig karl!
Spelar du nåt instrument:
Nixpix.
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska.
Sparare eller slösare:
Slösare.
Bästa film:
Crybaby, sista natten med gänget, smokey and the bandit... det går inte välja!
Tror på liv på andra planeter:
Ja.
Tror du på mirakel:
Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja, är väldigt sällan jag exploderar.
Är du kittlig:
Lagomt.
Snarkar du?
Det tror jag!
Stjärntecken?
Väder.
Rädd för insekter?
Jaa det skulle jag nog påstå.
Äckligaste insekten:
Jag är fullkomligt livrädd för getingar och bräms!
Största svaghet:
Min extrema snällhet och även ibland min blyghet.
Det här är jag bra på:
Skriva vackra ord.
Bästa bok?
Äger massvis men läser väldigt sällan, så har ingen favorit.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna flyga helt klart.
Vad vill du jobba som?
Sjuksköterska med inriktning på barn eller på ett boeende för utvecklingsstörda.
Pizza eller hamburgare?
Pizza nästan varje gång.
Skriver du dagbok?
Tyvärr inte.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Jag skulle jättegärna vilja pierca mig i näsan igen och tatueringarna har hunnit bli 6st. Fler ska det bli!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Någonstans däremellan.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Absolut! Utan tvekan.
Vilken hand håller du gaffeln i ?
Höger.
Är du rädd för blod?
Nej, absolut inte.
Saltar du på maten?
När det behövs?
Anser du att du är stark?
I benen är jag stark men armarna är fullkomligt värdelösa.
Brukar du sola?
Njaaa...
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan.
Använder du knark?
Näpp.
Kaffe, te eller inget?
Kaffe!
Har du en besatthet?
Jodå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0