Superdupermegaroliga helgen.....

Fredag: Handlade mat och fredagsgott efter jobbet. Ringde mamma då jag var framme på Medlefors för att höra vart nyckeln var gömd och den var tydligen gömd i mammas väska i Gautosjö (där vi har stugan). Så trött och irriterad körde jag (alldeles för fort) till andra sidan stan för att hämta extranyckeln i min lägenhet. Slöade i soffan resten av kvällen och mös med katten så mycket jag klarade av. Åt mackor till middag, så slut var jag! Sov i mammas osköna säng.

Lördag: Vaknade 5 av att kattfan (lovelove) ville ut och kissa. La mig i sängen och försökte sova men lyckades inte. Väckaren ringde 6. Frukost framför TV:n och sen jobba 7.15-17.30. Hem till lägenheten och käkade middag. Min sköna säng lockade så pass mycket att jag somnade drygt halv tio.

Söndag: Skit jävla rövdag! Det är vad det har varit. Ni vet de där dagarna när man vaknar och tänker på en gång "jag borde verkligen inte stiga upp från sängen idag". Så fort det blev motgång på jobbet så försvann all min livslust. Var till och med tvungen att skrika lite i bilen för att avreagera mig. Har gått runt som en tickande bomb. Överlevde iaf dagen och nu ikväll spelade jag och Sarah bingolotto. Vann inget. Såklart. SKIT JÄVLA DAG!

Nu orkar jag inte med den här jävla söndagen nå mer så jag ska slänga iväg datorn och sova tills en fantastisk måndag anländer! Hoppas jag vaknar på rätt sida imorgon bara, är ingen hit att gå runt arg hela tiden ju.

Puss.. Fast nää.. Vink får det bli.. Jag är ju trots allt en tickande bomb!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0