Törnrosa.

Hade jag haft möjlighet hade jag sovit i några dygn. Har ingen som helst energi i kroppen och minsta lilla gör mig helt död. Skulle behöva några veckors semester men tyvärr finns ju inte den möjligheten, iaf inte än. Har fyra fina dagar med jobb framför mig. På måndag är jag ledig och sen tre dagars jobb till innan jag blir ledig i tre dagar (förhoppningsvis 4 dagar, sökt semester på min födelsedag).

Jag gruvar mig redan inför onsdag!

Vård i livets slut 8-12.
Jobb 12.15-15.45.
Jobb 18-00:15.

GOoosch! Kommer att vara hur död som helst när passet är över!

Nää nu ska jag koka kaffe och äta lite middag. Ska iväg och jobba en sväng och sen vara kontaktperson! Längtar redan tills jag får slänga mig i sängen igen för att sova! Mmmm sööööömn!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0